Heeft u een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die bij ons ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan [email protected] door te geven. Uiteraard mag dit ook per reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Lederonline
Kloosterweg 39
4317 NE NOORDGOUWE
Tel. +31(0)111-850555
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Lederonline bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).