Contact en veel gestelde vragen FAQ
Wij zijn er voor U!
Heeft u vragen over uw bestelling of heeft u vakkundig advies nodig bij model- maat- of materiaalkeuze? Wenst u een voorbeeld van een bepaald artikel, met bedrukking? Neem contact op via mail [email protected] of bel ons. tel.nr. 0111-850555 of vanuit België tel.nr. +31 111 850555 of via het contactformulier hieronder.
Lederonline is gevestigd aan de Kloosterweg 39, 4317 NE, Noordgouwe en is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder dossiernummer 74459422. In België gevestigd op Industrieterrein "Zwaarveld" 17, 9220 HAMME België
Bankrekeningnummer Nederland:
Iban: NL76RABO0340690720
Bic: RABONL2U (Rabobank)
BTW-nummer: NL001814671B21
Wij adviseren u graag!
Veelgestelde vragen
1.1 Welke graveertechnieken worden er gebruikt?
Wij maken gebruik van laser techniek voor het graveren van namen en/of logo's. Deze computergestuurde laser werkt heel precies waardoor het graveren van relatief kleine en fijne details ook zichtbaar worden. Het voordeel van een laser op uw product is dat de gravering kras vast is en een luxe uitstraling heeft.
Lasergravering kan niet in kleur gedaan worden! De kleur is afhankelijk van het materiaal en de onderlaag van het materiaal doordat de laser het bovenste laagje eraf haalt en de onderlaag zichtbaar wordt.
Deze graveertechniek is wel al mogelijk vanaf één besteld product!
Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om via diepdruk een logo aan te laten brengen op uw producten. Dit is interessant bij een bestelling vanaf minimaal 10 producten. Hiervoor dient nl. eenmalig een aparte stempel/mal gemaakt te worden en hier zijn uiteraard kosten aan verbonden.
1.2 Waar wordt de naam en/of logo op een schrijfmap gegraveerd?
De standaard plaats van een naam gravering (standaard lettertype Arial) op een schrijfmap is op de voorkant en dan rechts onderin, mits er geen merknaam staat vermeld want dan wordt de naam standaard rechts bovenin gegraveerd.
Logo's worden standaard gecentreerd op de bovenste helft van de schrijfmap gegraveerd (breedte ca. 10-12 cm afhankelijk van de contouren van het logo) mits niets anders is overeengekomen met u als klant.
Wil u hier graag van afwijken neem dan even contact met ons op of vermeld uw wensen in het "opmerkingenveld" tijdens het bestelproces.
1.3 Welk lettertype wordt er standaard gebruikt?
Standaard wordt het lettertype Arial gebruikt (hoogte van de letter ca. 80-90 mm) voor het graveren van namen. Elk ander Microsoft lettertype is ook mogelijk en kan u desgewenst in het "opmerkingenveld" tijdens het bestelproces aangeven. De graveerders zullen hier dan rekening mee houden.
1.4 Welk logo bestand dien ik aan te leveren?
Het liefste maken onze graveerders gebruik van een zgn. vector bestand. Een vector bestand is een digitale afbeelding die je oneindig kunt verkleinen en vergroten zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.
De navolgende logo bestanden zijn bruikbaar: PNG, PDF, EPS, Ai, JPG of JPEG bestand.
1.5 Wat is de levertijd van graveerde producten
Houdt u rekening met 3 extra werkdagen voor het leveren van gepersonaliseerde producten.
1.6 Proefdrukken
Indien gewenst maken wij (digitale) proefdrukken bij een minimale afname van 20 producten. Zoals u zal begrijpen is dit bij enkel stuks bestellingen anders erg kostbaar.
1.7 Spoedopdracht?
Neem even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wij zijn telefonisch tijdens kantooruren te bereiken op 0111-850555 of mailen mag uiteraard ook: [email protected]
2.1 Binnen hoeveel dagen wordt mijn pakketje in België geleverd?
De pakketjes van Nederland naar België worden verzorgd door onze partner PostNL. Gemiddeld doet het pakketje er één tot wee werkdagen over, voordat het pakket bij u wordt aangeboden.
Voor gepersonaliseerde producten dient u rekening te houden met 3 extra werkdagen.
3.1 Hoe kan ik retourneren?
Retourneren
U mag een geleverd artikel binnen 14 dagen na ontvangst aan Lederonline terugsturen. Terugzenden is mogelijk wanneer het product ongebruikt is. Graag in dezelfde verpakking of een deugdelijke andere verpakking terugsturen vergezeld van de pakbon. Uiteraard kunnen gegraveerde producten niet worden geretourneerd.
Het pakket dient door u gefrankeerd te worden. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd. Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen, wordt het aankoopbedrag per omgaande bijgeschreven op uw bankrekening. Mocht u het artikel willen ruilen, worden ook de retour-verzendkosten vergoed. Een retourpakket kunt u afgeven op het postkantoor. U kunt uw retour melden door in te loggen op uw account en uw retour aan te melden. Uiteraard kunt u ons ook mailen op [email protected]
4.1 Is het nodig om in te loggen of te registreren?
Registreren is zeker niet verplicht. Het maakt het 'winkelen' wel makkelijker, omdat u in één opslag de status van uw bestelling kunt zien en ook uw retour kunt aanmelden.